vineri, 27 aprilie 2012

Diferenţa între comercianţi Forex Forex plătite, şi comercianţi în valută

Forex tranzacţionare

este o profesie, cu picioarele în cazul în care aţi sărit dvs. 24 de ore pe zi de alertă zi de viaţă în jurul valorii de valută străină nouă lume de cinci şi jumătate o zi pe săptămână. Piaţa valutară comerciant / valută începe de la început în cazul în care este de la Tokyo de tranzacţionare luni în jurul valorii de 9am timpul lor este de 19 de duminică, în New York şi se termină în jurul valorii de 16 PM (EST), vineri, la New York.

În trecut, am fost un expert comercianţi în valută, în termeni de patru valute principale care operează într-o companie mic magazin de tranzacţionare moneda în San Francisco. Îmi amintesc orele de lucru a fost de aproape 16 de ore pe săptămână în cazul în care ai doar câteva ore de somn în fiecare zi. Ne-am specializat în fonduri de investitori privaţi şi de gestionare a acestor fonduri au fost în mare presiune şi stres sunt motivele pentru care investitorii privaţi va suna oricand pentru a verifica pozitiile lor de tranzacţionare în valută în valută şi a soldurilor conturilor. De plată a compensaţiilor a fost mare, dar la ora de lucru a fost îngrozitor.

După câţiva ani de comercializare şi de gestionare a fondurilor clientilor, am fost promovat la conducerea departamentului de marketing al companiei şi funcţia mea este de a atrage clienţi noi "fonduri pentru companie. Instruirea şi motivarea brokerii forex şi a comercianţilor a fost o parte din descrierea postului, parte provocator este de a le menţine. De la locuri de muncă necesar individului de a fi ridicat în toleranta la stres, şi să fie capabil să se angajeze ore de lucru, brokeri de forex transforma peste este extrem de mare, chiar dacă plata este bun.  
Lasă-mă să clarifice diferenţa dintre brokeri forex individuale, comercianţi în valută şi comercianţi în valută. Toate aceste trei profesii au aceleasi descrieri de locuri de muncă, cu excepţia brokeri de forex petrece mai mult timp în comunicarea şi care se ocupă cu investitorii întrucât comercianţii în valută şi a comercianţilor în valută petrec majoritatea timpului lor de monitorizare pe piaţa mondială de schimb valutar. Pentru a fi mai specifice, toate acestea sunt persoane care gestionează fonduri ale clienţilor, în piaţa valutară folosind expertiza şi cunoştinţele lor. Un broker Forex pot partaja cu un client în cazul în care comerciantul Forex broker aduce în fondurile şi comerciant gestionează fondurile.

În ceea ce priveşte calificările, un candidat trebuie să aibă o educaţie terţiar de preferinţă majoring în finanţe de afaceri sau de marketing. Odată angaja, comerciant Forex trebuie să treacă prin lungi ore de formare în cazul în care stagiarul va fi atribuit un comerciant de conducere care să îl asiste în activităţile comerciale de zi cu zi. Acesta va lua stagiar cel puţin şase luni pentru a avea un bun simt al pieţei şi fondurile mici vor fi alocate pentru stagiar de a gestiona. Bineinteles va exista un salariu de bază şi de bonus, care este în funcţie de performanţele individuale. Cele mai multe companii, bănci şi instituţii financiare, au propriul lor sistem de compensare de salarizare. Aspectul negativ al profesiei Forex comerciant este că el ar putea confrunta cu deducerea pedepsei în, cum ar fi bonusuri sau chiar a obţine sac, dacă acestea nu îndeplinesc cerinţele de performanţă standard pentru companie, care inevitabil să păstreze Departamentul de Trezorerie în bună performanţă.

Cu colapsul financiare globale actuale, această profesie ar putea fi lent ca băncile şi instituţiile financiare sunt tăiere înapoi în angajare. Privind înapoi, ea a fost mai mult de 17 de ani de când am fost o dată un comerciant Forex şi am regret nici să fie una ca aceasta este pasiunea mea de a face cu investitorii, precum şi pe piaţa valutară gigantic. Chiar daca am trecut prin sleepness obositoare zile şi nopţi, experienţa de neuitat a fost minunat şi electrizant doar pentru a adăuga, în unele condimente pentru călătoria mea din viata carierei mele .

Pentru cel mai bun de utilizare robot automat de comercializare a cotelor de numai < / strong> www.fapturbo.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.